DAS Dierenkliniek
Almere-Stad
In onze moderne dierenkliniek
staat het welzijn van
jouw huisdier centraal

Afspraak maken met de dierenarts
Indien u een afspraak wil maken voor een operatie, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen: 036 369 0535. Neem bij spoed gevallen ook altijd telefonisch contact op.
Wij hebben momenteel een klantenstop. Dit betekent dat u alleen een afspraak kan maken, wanneer u al ingeschreven bent bij ons.
Heeft u corona verschijnselen of bent u positief? Laat dan iemand anders met uw dier komen.
LET OP!
Indien u de afspraak niet binnen 24 uur annuleert, brengen wij annuleringskosten in rekening.
Klanten stop!
Klantenstop!
Dierenkliniek Almere-Stad heeft tijdelijk een Klantenstop
In verband met onderbezetting op de kliniek in de maanden augustus en september, hebben wij gedurende deze maanden tijdelijk een klantenstop. Zo kunnen wij genoeg tijd nemen om de juiste kwaliteit zorg te bieden voor onze vaste klanten. Wij beschouwen u als vaste klant indien u jaarlijks bij ons komt voor voeding, ontworming en eventuele vaccinaties en al ingeschreven staat in ons systeem.
Wij proberen de spoeddienst voor onze ingeschreven klanten te blijven volhouden. Door de onderbezetting kan het soms zijn dat u tijdelijk wordt doorverwezen naar een andere spoeddienst.
Wij hopen vanaf september weer nieuwe klanten te mogen ontvangen, houdt onze website daarvoor in de gaten.
Bedankt voor uw begrip en graag tot ziens!
DAS Dierenkliniek
Almere-Stad
In onze moderne dierenkliniek
staat het welzijn van
jouw huisdier centraal

Afspraak maken met de dierenarts
Indien u een afspraak wil maken voor een operatie, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen: 036 369 0535. Neem bij spoed gevallen ook altijd telefonisch contact op.
Wij hebben momenteel een klantenstop. Dit betekent dat u alleen een afspraak kan maken, wanneer u al ingeschreven bent bij ons.
Heeft u corona verschijnselen of bent u positief? Laat dan iemand anders met uw dier komen.
LET OP!
Indien u de afspraak niet binnen 24 uur annuleert, brengen wij annuleringskosten in rekening.
Klanten stop!
Klantenstop!
Dierenkliniek Almere-Stad heeft tijdelijk een Klantenstop
In verband met onderbezetting op de kliniek in de maanden augustus en september, hebben wij gedurende deze maanden tijdelijk een klantenstop. Zo kunnen wij genoeg tijd nemen om de juiste kwaliteit zorg te bieden voor onze vaste klanten. Wij beschouwen u als vaste klant indien u jaarlijks bij ons komt voor voeding, ontworming en eventuele vaccinaties en al ingeschreven staat in ons systeem.
Wij proberen de spoeddienst voor onze ingeschreven klanten te blijven volhouden. Door de onderbezetting kan het soms zijn dat u tijdelijk wordt doorverwezen naar een andere spoeddienst.
Wij hopen vanaf september weer nieuwe klanten te mogen ontvangen, houdt onze website daarvoor in de gaten.
Bedankt voor uw begrip en graag tot ziens!
DAS Dierenkliniek Almere-Stad
In onze kliniek werken wij vanuit onze grote liefde voor dieren.
Wij weten als geen ander dat je huisdier, als onderdeel van het gezin, de beste zorg moet krijgen. En wij geloven ook vooral in het gezond houden van je huisdier.
Zo nemen wij langer dan de gemiddelde kliniek de tijd voor een consult. Ook geven wij begeleiding in het kiezen van de juiste voeding en krijg je van ons gewoon een smsje of e-mail wanneer het weer tijd is voor de ontworming of ontvlooiing.
Verder geven we je veel info in onze video’s om je te helpen bij het geven van bijvoorbeeld de tablet aan je kat. Maar je kan ons natuurlijk altijd nog even bellen wanneer iets niet duidelijk is: 036 369 0535
Mocht je huisdier desondanks toch ziek worden, gaan we er alles aan doen om je de juiste begeleiding te geven.
Zo hebben we de nieuwste en snelste apparatuur in huis waardoor je vaak kan wachten op de uitslag. Met ons digitale röntgenapparaat kunnen we foto’s snel sturen naar onze orthopeed ter overleg.
We nemen de tijd om de verschillende behandelopties met je te bespreken en natuurlijk de kosten daarvan.
Door te ontzorgen, kun jij lekker genieten van je trouwe viervoeter en regelen wij de rest.

Afspraak maken met de dierenarts
Indien u een afspraak wil maken voor een operatie, verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen: 036 369 0535. Neem bij spoed gevallen ook altijd telefonisch contact op.
Wij hebben momenteel een klantenstop. Dit betekent dat u alleen een afspraak kan maken, wanneer u al ingeschreven bent bij ons.
Heeft u corona verschijnselen of bent u positief? Laat dan iemand anders met uw dier komen.
LET OP!
Indien u de afspraak niet binnen 24 uur annuleert, brengen wij annuleringskosten in rekening.
via Google
via Google
En vooral goed voor het dier waarmee je komt
via Google
via Google



Wat kun je van ons verwachten?
Je mag als klant gebruik maken van onze eigen spoeddienst buiten openingstijden
Wij geven je gratis passend voedingsadvies en begeleiding
Klanten kunnen op zaterdag van 10 - 17 uur tegen normaal tarief terecht. Niet-klanten betalen een extra toeslag.
Passend en veilig vaccinatie advies
Wij sturen je een herinnering per post, mail of sms voor de oa. de vaccinatie
Wij maken gebruik van de nieuwste apparatuur en vaak kun je wachten op de uitslag
Ook voor specialistische ingrepen kunt je gewoon bij ons in de kliniek terecht
Gratis jaarlijkse gebitscheck
Tijdens een consult wordt jouw dier altijd uitgebreid gecheckt
Geen wachtrijen doordat wij alles op afspraak doen
Laparoscopische sterilisaties door een specialist
Je wordt altijd geholpen door een enthousiast en passievol team!
Klantenstop!
In verband met onderbezetting op de kliniek in de maanden augustus en september, hebben wij gedurende deze maanden tijdelijk een klantenstop. Zo kunnen wij genoeg tijd nemen om de juiste kwaliteit zorg te bieden voor onze vaste klanten. Wij beschouwen u als vaste klant indien u jaarlijks bij ons komt voor voeding, ontworming en eventuele vaccinaties en al ingeschreven staat in ons systeem.
Wij proberen de spoeddienst voor onze ingeschreven klanten te blijven volhouden. Door de onderbezetting kan het soms zijn dat u tijdelijk wordt doorverwezen naar een andere spoeddienst.
Wij hopen vanaf september weer nieuwe klanten te mogen ontvangen, houdt onze website daarvoor in de gaten.
Bedankt voor uw begrip en graag tot ziens!